Повернення товару належної якості
Товар, замовлений в Carters.ua і не підійшов за якимись
причинами, може бути повернутий протягом 14 днів після його отримання, згідно з законодавством України.
Причини для повернення товару з боку Покупця можуть бути
наступні:
- Не підійшов розмір, фасон, колір, довжина і т.п.
- Колір / фасон отриманого товару відрізняється від кольору /
фасону моделі з фотографії на сайті.
Повернення товару належної якості можливий, якщо:
- товар не був у вжитку;
- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості,
пломби, фабричні етикетки;
- є товарний / касовий чек, або інший документ, що підтверджує
оплату зазначеного товару.
Повернення товару неналежної якості
Причиною для повернення товару з боку Покупця може бути
виробничий брак товару.
Повернення товару неналежної якості здійснюється наступним
способом:
- Повернення товару здійснюється за допомогою відправки заявки
у вільній формі на адресу info@carters.ua, вказавши тему листа "Брак замовлення № ...". У
листі необхідно описати виявлений недолік товару, вказати його артикул,
докласти фото самого виробу, фото бракованої частини виробу крупним планом.
- Термін розгляду заявки не перевищує 7 (сім) робочих днів.
- У разі, якщо за результатом розгляду заявки Продавцем
прийнято позитивне рішення, покупець може передати товар для повернення
відповідно до описаного нижче порядку повернення.
- У разі відхилення заявки, покупець має право звернутися в
незалежну експертизу. Якщо незалежною експертизою буде підтверджено право
покупця на повернення товару, всі витрати покупця, пов'язані з проведенням
незалежної експертизи підлягають відшкодуванню Продавцем.
Способи повернення товару
- Повернення товару здійснюється наступним способом:
- принести товар на касу точки самовивозу з усіма документами
(Київ, Дніпро, Львів)
- відправка на склад з відділення Нової Пошти.
Порядок повернення:
Заповніть і роздрукуйте заяву на повернення в залежності від
способу оплати (якщо немає можливості роздрукувати заяву, напишіть його від
руки):
- Для отримання бланка заяви зателефонуйте менеджеру (0800 30 09 30).
- Надішліть скан / фото заповненої та підписаної заяви на
адресу info@carters.ua і вкажіть тему листа "Повернення замовлення №
..."
В коробку з товаром вкладіть:
- Товар
- Заяву про повернення
- Чек / копію чека про покупку
Зверніть увагу, що грошові кошти за повернутий товар будуть
відправлені особі, який оформив замовлення на сайті, і, в разі оплати онлайн,
на ту карту, з якої була здійснена оплата. Якщо Покупець не може самостійно
отримати грошові кошти, за нього це може зробити довірена особа.
Вартість повернення:
Вартість клієнтського повернення становить 60 грн.
* У разі повернення товару неналежної якості або переплутати
артикулу витрати на зворотну доставку товару оплачує Продавець.
Зверніть увагу:
Згідно з доповненням №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. №172 деякі категорії товарів не підлягають обміну або поверненню.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.